γράφει ο Ε.Κ
Ακόμη και αν θεωρήσουμε ότι η αυστηρότητα των ποινών δικαιολογείται για περιπτώσεις μέθης, παραβίασης κόκκινου σηματοδότη, μη χρήσης ζώνης ή κράνους και εγκατάλειψης θύματος, οι ποινές για τις υπόλοιπες παραβάσεις είναι υπερβολικά αυστηρές, σε βαθμό που μπορούν να οδηγήσουν τον παραβάτη οδηγό σε οικονομική εξαθλίωση.
Οι περισσότεροι θεωρούν ότι τα χαμηλά όρια ταχύτητας μέσα στις πόλεις παρέμειναν για να μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων κ.τ.λ. Επίσης, ο παραλογισμός με τα τρελά πρόστιμα και την αφαίρεση διπλωμάτων λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας (έστω και κατά 1 χλμ/ώρα) θεωρήθηκε μεν υπερβολικός από την κοινή γνώμη, όμως οι αντιδράσεις περιορίστηκαν, αφού τα καθεστωτικά ΜΜΕ διέρρευσαν πληροφορίες ότι ουσιαστικά δεν υπάρχουν κάμερες για την καταγραφή των παραβάσεων, ώστε να κατευνάσουν την οργή των πολιτών. Φυσικά, αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα, καθώς οι κάμερες τοποθετούνται παντού.
Το αυστηρότατο νομοθετικό πλαίσιο που θεσπίστηκε ως Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας προφανώς έχει ως στόχο τη μείωση των ατυχημάτων. Με ποιον τρόπο όμως; Μα με τη δραματική μείωση του αριθμού των οδηγών και των οχημάτων που εξαρτώνται απο οδηγό(μη αυτόνομα οχήματα).
Πότε το κράτος νοιάστηκε πραγματικά για τον πολίτη; Εάν νομίζετε ότι αυτή τη φορά όλη η προπαγάνδα και ο ύπουλος τρόπος που πέρασε ο Κ.Ο.Κ. δήθεν έγιναν για το καλό σας, τότε κάνετε μεγάλο λάθος. Χιλιάδες άνεργοι οδηγοί και *εργαζόμενοι(*σε σχετικά με τις μεταφορές και με την επαγγελματική οδήγηση επαγγέλματα)θα προκύψουν τα επόμενα χρόνια. Μεγάλοι κερδισμένοι θα είναι οι μεγάλες εταιρείες, αφού με λιγότερο ή σχεδόν καθόλου προσωπικό θα εξασφαλίζουν ολοένα και μεγαλύτερα κέρδη..
Δείτε τώρα τι μας απάντησε το ChatGPT, για να σας φύγουν και οι τελευταίες αμφιβολίες. Η ερώτηση ήταν εάν η διατήρηση των χαμηλών ορίων ταχύτητας στις πόλεις εξυπηρετεί την ευκολότερη μετάβαση στην αυτόνομη οδήγηση :
ChatGPT
"Τα χαμηλότερα όρια ταχύτητας και η τεχνητή νοημοσύνη"
Η μείωση των ορίων ταχύτητας στους δρόμους δεν αφορά μόνο την ανθρώπινη ασφάλεια. Αποτελεί και ένα βήμα προς την ομαλή ενσωμάτωση των αυτόνομων τεχνολογιών στη ζωή μας. Όσο πιο χαμηλή είναι η ταχύτητα, τόσο περισσότερος χρόνος υπάρχει για να αντιδράσουν οι αισθητήρες, τα λογισμικά και οι αλγόριθμοι που καθοδηγούν τα οχήματα νέας γενιάς.
Η σταδιακή προσαρμογή του οδικού δικτύου σε «έξυπνα» πρότυπα σημαίνει ότι οι πόλεις δεν θα αλλάξουν απλώς τρόπο μετακίνησης — θα αλλάξουν νοοτροπία. Το τιμόνι περνά σιγά-σιγά από τα χέρια του ανθρώπου στην τεχνητή νοημοσύνη, και η ασφάλεια γίνεται συνάρτηση δεδομένων, όχι μόνο εμπειρίας.
Η μείωση της ταχύτητας, λοιπόν, δεν είναι ένδειξη περιορισμού. Είναι η αρχή μιας νέας ισορροπίας ανάμεσα στην ανθρώπινη συμπεριφορά και τη μηχανική λογική.
newspull.gr 



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
Εισαγωγικός Σχολιασμός (μπλέ γράμματα)
Σε ορισμένες αναρτήσεις υπάρχει περίπτωση σαν πρόλογος να υπάρχει δικός μας σχολιασμός.Αυτή είναι η δική μας άποψη για το θέμα και δεν υποχρεώνουμε κανέναν να την διαβάσει...
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).