ΑΠΟΨΗ - newspull

Breaking

newspull

Δυτική Αττική/Αθήνα,Βοιωτία και όχι μόνο...

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

ΕΔΩ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑZΕΤΕ  ΑΡΘΡΑ(1 - 2 KΑΘΕ ΦΟΡΑ) ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΤΟ NEWSPULL.GR.ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΝOΝΤΑΙ ΑΝΑ ΣΥΧΝΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ : 


1o Άρθρο


Oι φωτογραφίες και τα "χαζολογήματα" στο facebook δεν είναι διαφήμιση για έναν τόπο

γράφει ο Ε.Κ

Οι φωτογραφίες και τα "χαζολογήματα" στο facebook ή σε άλλα κοινωνικά δίκτυα δεν αποτελούν διαφήμιση ενός θέματος ή ενός τόπου πχ των Βιλλίων ή των Ερυθρών.Εξαιρώ ορισμένες μόνο επαγγελματικές φωτογραφίες(ή ερασιτεχνικές φωτογραφίες θεμάτων ειδικού ενδιαφέροντος) οι οποίες έτσι και αλλιώς αποσπούν το ενδιαφέρον του κοινού.
Έχει δοθεί εσφαλμένα η εντύπωση στον κάθε ένα απο εμάς ότι μπορούμε να αντικαταστήσουμε κατ' αυτό τον τρόπο τις εταιρείες διαφήμισης(οι οποίες ήδη θα είχαν εξαφανιστεί απο την ζωή μας εάν ίσχυε κάτι τέτοιο).Αυτό είναι απολύτως λαθος  διότι ανάμεσα σε κοινό 15.000 ατόμων για παράδειγμα οπου όλοι ασχολούνται  με τα social media ποιοι θα προλάβουν να δουν ποιούς και γιατί ; (αφήστε που υπάρχει και η κουραστική"υποχρέωση" του like, εφόσον μας έκαναν πρέπει να ανταποδώσουμε) ..βλέπετε λοιπόν,φτάνουμε σε λογικές διαπιστώσεις που κανείς απο εμάς δεν θέλει να παραδεχτεί διότι αυτομάτως εαν το κάνει "φαίνεται" να υποβαθμίζεται και η προσπάθειά του.
Η ίδια "φαντασίωση" ισχύει και για την αναμετάδοση νέων.. φαίνεται ώς μεγάλο επίτευγμα κάποιος να ανα-μεταδόσει απο το facebook και μάλιστα όσο πιο άμεσα γίνεται μια είδηση η οποία πχ μεταδόθηκε στην τηλεόραση ή σε κάποιο site ώστε το κατόρθωμά του αυτό τον κάνει σχεδόν... μεγαλο-δημοσιογράφο!
Τελικά όμως ποιος θυμάται την "μονάδα" εκείνη που ανα-μετάδοσε το άλφα ή το βήτα θέμα της επικαιρότητας ; απάντηση : κανένας.
Όλοι στο τέλος θα θυμηθούν το μέσο που ΑΝΕΔΕΙΞΕ  ένα θέμα (ούτε κάν αυτό το site που κάνει copy paste) αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα εκτιμηθεί ανάλογα και το τυχαίο άτομο που ασχολείται με την αναμετάδοση των θεμάτων στα social media και ας το κάνει και ... δωρεάν.
Όσο αφορά τα μέσα ειδήσεων,στο τέλος επικρατούν αυτά που σπονσοράρονται γερά απο φανερούς ή απο μυστικούς χρηματοδότες-ώστε να έχουν συνεχώς ανανεωμένη θεματολογία-και αυτά που πρωτοτυπούν ή που διαθέτουν δικό τους τρόπο ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ  ειδήσεων
(και όχι σκέτης αναδημοσίευσης θεμάτων)όπως για παράδειγμα το newspull.gr  το οποίο συνεχώς αναδεικνύει θέματα με δικό του τρόπο στη Δυτική Αττική,Δυτική Αθήνα και Βοιωτία.
Σε ένα σχετικό άρθρο που δημοσιεύσαμε πρίν απο λίγες ημέρες ο γνωστός αναλυτής Σταύρος Λυγερός αναφέρεται στη σχέση πληρωμής-ανάδειξης θεμάτων αποδεικνύοντας ότι για να λάβει κανείς σωστή ενημέρωση πρέπει να ... πληρώσει.


2ο Άρθρο

Καμία ενημέρωση για την κακοκαιρία απο την επίσημη σελίδα του Δήμου Μάνδρας Ειδυλλίας..

Δημοσιεύτηκε στις 30/12/19  22:33 (ενημέρωση κειμένου έγινε και στις 23:23)

Θα περίμενε κανείς απο την στιγμή που ανακοινώθηκε η έλευση της "Ζηνοβίας" τουλάχιστον η σελίδα του Δήμου στο ίντερνετ να είναι τακτικά ενημερωμένη*  με οδηγίες και πληροφόρηση για τις ενέργειες που έγιναν ή που θα γίνουν,ή με οδηγίες προστασίας απο τον παγετό προκειμένου να επιτευχθεί καλύτερη πληροφόρηση των πολιτών.
Δυστυχώς αυτό ΔΕΝ συμβαίνει μέχρι στιγμής αν και ήδη κοντεύουμε στο τρίτο εικοσιτετράωρο της κακοκαιρίας.
Νομίζω ότι να ''βαρέσει'' κάποιος το πληκτρολόγιο για να γράψει 2 λόγια ή έστω συμβουλές για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας δεν είναι ότι πιο δύσκολο θα μπορούσε να του συμβεί αυτό το διήμερο...

*σε αυτές τις περιπτώσεις οι δήμοι συνήθως αναρτούν στις ιστοσελίδες τους οδηγίες προς τους πολίτες ανεξάρτητα εαν υπάρχουν banners που παραπέμπουν στην Πολιτικη Προστασία ή σε άλλες υπηρεσίες


Ε.Κ



3ο Άρθρο

γράφει ο Ε.Κ
 Αναρωτιούνται πολλοί εάν θα πρέπει να δημοσιοποιούνται θέματα τοπικού ενδιαφέροντος(που αφορούν το κοινωνικό σύνολο) Δυτικής Αττικής και όχι μόνο,με αποτέλεσμα αυτά  να γίνονται γνωστά σε ευρύ κοινό πχ μέσω του newspull.gr το οποίο πλέον κάνει σχεδόν καθημερινά  πενταψήφιους αριθμούς pageviews που σημαίνει ότι χιλιάδες ή δεκάδες χιλιάδες κόσμος το παρακολουθεί σε καθημερινή βάση.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια είτε τα θέματα αυτά παρέμεναν κάτω απο το ''χαλί'' των τοπικών κοινωνιών είτε μέρος αυτών παρουσιάζονταν μέσω facebook σε εξαιρετικά μεμονωμένο κοινό(φίλοι facebook κτλ).
 Έχει αποδειχθεί ότι όταν κωλύεται το ''κρατικό γρανάζι'' να δώσει λύσεις η μόνη αποτελεσματική οδός για να δοθεί λύση σε ένα πρόβλημα είναι η δημοσίευσή του.
 Μπορεί στην αρχή οι τοπικές κοινωνίες να αντιμετωπίζουν με καχυποψία ένα θέμα,όμως συνήθως μετά απο την παρουσίασή του στα sites ή τις εφημερίδες αυτό παίρνει τον δρόμο της επίλυσής του.
 Για αυτό λοιπόν ας είμαστε περισσότερο δεκτικοί στις παρουσιάσεις προβλημάτων που αφορούν τις κοινωνίες μας,ειδικά δε όταν πρόκειται για ζητήματα που αφορούν την δημόσια τάξη και την υγεία των πολιτών.

 Ένα τέτοιο θέμα ετοιμαζόμαστε πάλι να αναδείξουμε τις προσεχείς ημέρες το οποίο αφορά περιοχή εντός του Δήμου Μάνδρας Ειδυλλίας,πάντα με την ευχή τα πράγματα να αλλάξουν προς το καλύτερο και όσο γίνεται πιο γρήγορα.. 


ΛΙΝΚ ΑΡΘΡΟΥ ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.blogspot.gr(newspull.gr). Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).

Προτεινόμενη κατηγορία εβδομάδας :

Post Top Ad

Responsive Ads Here