ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (ΕΛΛΑΔΑ - ΚΟΣΜΟΣ)

 

Αυξάνονται οι καταλήψεις στα σχολεία για τη χρήση μάσκας

newspull
0


 Με καταλήψεις σε δεκάδες σχολεία σε πολλές περιοχές της χώρας ξεκίνησε η δεύτερη σχολική εβδομάδα.

Νέες καταλήψεις σχολείων σημειώθηκαν σήμερα στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών. Μετά το ΕΠΑΛ Σιδηροκάστρου που συνεχίζει να βρίσκεται υπό κατάληψη από την προηγούμενη εβδομάδα, από σήμερα σε κατάληψη προχώρησαν οι μαθητές του Λυκείου Σιδηροκάστρου, μαζί με το Γυμνάσιο, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ. Επίσης, σε κατάληψη προχώρησαν και οι μαθητές των Γυμνασίων Ν. Πετριτσίου και Λευκώνα, έπειτα από διαδικτυακό κάλεσμα. Οι μαθητές διεκδικούν τη μη χρήση της μάσκας, την αύξηση του αριθμού του προσωπικού καθαριότητας και τη μείωση των πολυπληθών τμημάτων, καθώς σε κάθε τμήμα τώρα φοιτούν 20 μαθητές.

Σχολικές μονάδες σε Κρήτη, Αχαϊα, Μαγνησία, Καβάλα και άλλες περιοχές έχουν ήδη βάλει «λουκέτο», καθώς οι μαθητές διαμαρτύρονται για τη χρήση μάσκας.

Υπό κατάληψη βρίσκονται και 14 σχολεία στο νομό Ηρακλείου Κρήτης.

Σύμφωνα με το cretalive.gr υπό κατάληψη βρίσκονται από σήμερα το πρωί το  Γυμνάσιο και Λύκειο Καστελλίου, Γυμνάσιο Θραψανού, Γυμνάσιο και Λύκειο Γουβών, 5 ΕΠΑΛ,ΓΕΛ Αλικαρνασσού, 2ο, 4ο, 13ο, 10ο Γυμνάσιο Ηρακλείου, ΓΕΛ Αγίων Δέκα, 8ο Λύκειο Ηρακλείου, 20ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.

Μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων σε Βόλο και Νέα Ιωνία έχουν αποκλείσει τα σχολεία τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την υποχρεωτική χρήση της προστατευτικής μάσκας. Σύμφωνα με το thenewspaper.gr, oκτώ σχολεία ήδη βρίσκονταν υπό κατάληψη από την περασμένη Παρασκευή ενώ σήμερα ο αριθμός έφτασε τα 26. Απέχουν από τα μαθήματά τους οι μαθητές δύο σχολείων στο Αγρίνιο και άλλων δύο στην Καβάλα ενώ στην Ηλεία σήμερα το πρωί ξεκίνησαν κατάληψη εννέα σχολεία στου νομού.

Στα σύνθήματά τους επάνω στα πανό γράφουν: «Μέσα από τις μάσκες έχουμε φωνή» και «Όχι μάσκα».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ilialive.gr τελούν υπό κατάληψη στην Ηλεία το 1ο ΓΕΛ Πύργου, το 10ο, το 2ο, το 3ο και το 4ο Γυμνάσιο Πύργου, το 1ο και το 2ο ΕΠΑΛ, το Γυμνάσιο Αρχ. Ολυμπίας και το ΓΕΛ Βάρδας.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΔΩ(ΚΛΙΚ)


ΔΙΑΒΑΣΤΕ : Δρ Ε.Σωτηριάδης:Στα ίδια επίπεδα ο κίνδυνος γρίπης και κορωνοϊού/VIDEO

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
Εισαγωγικός Σχολιασμός (μπλέ γράμματα)
Σε ορισμένες αναρτήσεις υπάρχει περίπτωση σαν πρόλογος να υπάρχει δικός μας σχολιασμός.Αυτή είναι η δική μας άποψη για το θέμα και δεν υποχρεώνουμε κανέναν να την διαβάσει...
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Οι αναρτήσεις που γίνονται από το διαδίκτυο τα κείμενα και οι φωτογραφίες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε ότι είναι δημόσια.Αναρτήσεις η αναδημοσιεύσεις, από άλλες πηγές που αναρτώνται σε αυτό το blog εκφράζουν αυτούς που τις υπογράφουν.Αν υπάρχουν πνευμ.δικαιώματα παρακαλούμε ενημερώστε μας για την αφαίρεση τους(των αναρτήσεων ή αναδημοσιεύσεων).Ενημερώστε μας άμεσα εάν θίγεστε απο κάποια ανάρτηση ώστε να την αφαιρέσουμε.
Εισαγωγικός Σχολιασμός (μπλέ γράμματα)
Σε ορισμένες αναρτήσεις υπάρχει περίπτωση σαν πρόλογος να υπάρχει δικός μας σχολιασμός.Αυτή είναι η δική μας άποψη για το θέμα και δεν υποχρεώνουμε κανέναν να την διαβάσει...
---
Τα σχόλια αντιπροσωπεύουν την προσωπική γνώμη των συγγραφέων τους και όχι αυτή του newspull.Μη κόσμια και προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται όπου αυτά εντοπίζονται(ενημερώστε μας και εσείς εάν χρειαστεί).

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !